נהג, נהגת יקרים,
שמי רפי שיש ואני דור שלישי לנהגים. האהבה לרכבים, לנהיגה ולכל מה שביניהם הועברה אליי כחלק מקוד גנטי הקיים במשפחתי עוד מימי סבי, אשר שירת בבריגדה היהודית כנהג, ודרך אבי אשר נהג עוד לפני שהגיע למצוות ועשה קריירה מפוארת כקצין תחבורה בצה”ל.
מאז שאני זוכר את עצמי ידעתי להתאים בין דגמי רכבים לשמותיהם ושלטתי היטב בכל המידע המכאני והעיצובי של כל רכב ורכב.
עם השנים העברתי מהידע שלי למשפחה, למכרים, לחברים, לעמיתים וגם לזרים מוחלטים אשר השליטה שלי בנתונים הגיעה לאוזניהם. בלא מעט מקרים הייעוץ שלי שינה לאותם אנשים את התפיסה באשר לרכב אותו הם רוצים לקנות. המידע שמסרתי להם האיר עבורם זוויות חדשות במערך השיקולים בבחירת הרכב לרכישה וגרם להם לבחור ברכב אחר מזה שהתכוונו לרכוש מלכתחילה, כזה המתאים בצורה טובה יותר לצרכים שלהם וששביעות הרצון שלהם ממנו, לאורך זמן, הייתה גבוהה יותר.
מחקר שנערך בקנדה העלה כי 1 מכל 3 אנשים שרכשו רכב חדש, אינו שבע רצון מהרכב אותו הוא קנה. בישראל המספרים אפילו גבוהים יותר ועומדים על כ – 50% מרוכשי הרכבים החדשים! נתון מטריד זה הוא תולדה של העובדה שאדם המבקש לרכוש רכב חדש, והוא אינו בקיא בענף, צריך להביא בחשבון שיקולים רבים המשפיעים על הרכישה: צריכת דלק, תנאי מימון, אחריות, שירות שלאחר קניה, ביטוחים, הוצאות שוטפות, גודל פיזי, מקום אחסון ועוד פרטים רבים אשר צריכים להתאים למערכת הצרכים והשיקולים שלו בקניית רכב. אי התאמה לאותם צרכים תגרום לחוסר שביעות רצון ולתחושת אכזבה.
את AutoMaster הקמתי מתוך מטרה להנגיש את המידע ללקוחותיי, לתת להם מהידע שברשותי וללוות אותם לרכישה מושכלת ונכונה יותר עבורם ועבור משפחתם. ב- AutoMaster תיהנו מייעוץ לרכישת רכב, ליווי בבחירת הרכב וממחירי רכישה של רכבים חדשים אטרקטיביים במיוחד.
אנו מבינים שרכישת רכב היא, לרוב, ההוצאה השנייה בגודלה עבור משקי הבית בישראל. ככזאת, אנו דואגים ליצור עבור לקוחותינו חווית רכישה אחרת ושונה.
AutoMaster – ככה קונים היום רכב.
שלכם,
רפי שיש