השנים בהם רכב חדש היה מנת חלקם של הללו אשר הפרוטה מצויה בכיסם חלפו מן העולם. כיום גם עבור הללו שלא חסכו גרוש לגרוש בעבור קניית רכב חדש יש דרכים ושיטות מימון שיאפשרו להם לרכוש את הרכב הנחשק.

ריכזתי במאמר הבא את מרבית שיטות המימון שיאפשרו גם לכם להסיר את הניילונים מהרכב הבא שלכם. זיכרו כי מאמר זה אינו מהווה המלצה גורפת לבחירה בשיטה זו או אחרת. על מנת להתאים עבורכם את השיטה הכדאית ביותר עבורכם, אנו ממליצים ליצור קשר ולהתייעץ עם מומחי הרכב שלנו:

  1. השיטה המסורתית – רכישת הרכב במזומן (גרוש לגרוש – זוכרים?) או לקיחת הלוואה מהבנק על היתרה החסרה.
  2. רכישת רכב באמצעות הלוואת בלון – כאשר רוכשים רכב באמצעות הלוואה בלון תידרשו לשלם מקדמה על הרכב, תשלום חודשי קבוע לאורך תקופת זמן, הנקבעת בחוזה ואת היתרה בסיום התקופה. הרכב במקרה הזה רשום על שמכם ויש ביכולתכם לרכוש אותו בסיום התקופה, או לבצע טריידאין ולהתחייב לרכב אחר.
  3. ליסינג פרטי – שיטת הליסינג הפרטי דומה בבסיסה לרכישת רכב באמצעות הלוואת בלון. גם פה תידרשו לשלם מקדמה על הרכב, תשלום חודשי קבוע לאורך תקופת זמן, הנקבעת בחוזה ואת היתרה בסיום התקופה. ההבדל המרכזי בשיטת מימון זו הוא שהרכב נשאר רשום על שם חברת הליסינג. גם בשיטת מימון זו תוכלו לבחור בסוף התקופה האם לקנות את הרכב או לבצע טריידאין ולהתחייב לרכב אחר.
  4. ליסינג תפעולי – שיטת מימון המתאימה בעיקר לחברות ועסקים אשר אינם רוצים להיות מעורבים בתחזוקה השוטפת של ציי הרכב שלהם. אופי התשלום דומה לליסינג הפרטי, אך אליו מתווספים עלויות תחזוקה, ביטוחים, טיפולים ותיקונים.
  5. ליסינג פרטי-תפעולי – שיטת מימון חדשה יחסית בישראל המשלבת בין הליסינג הפרטי לתפעולי ומאפשרת לאדם הפרטי ליהנות מיתרונות של רכב חדש אשר התשלום החודשי הקבוע עבורו כולל גם חלק מעלות האחזקה השוטפת: ביטוחים, טיפולים ועוד.

רוצים ליהנות מרכב חדש? זה לא חלום רחוק! התקשרו ומומחי הרכב של AutoMaster ישמחו להתאים עבורכם את שיטת המימון האופטימלית וללוות אתכם בדרך אל הרכב הבא שלכם.

 

שלכם,

רפי שיש